Програма IPD в Україні

Нові можливості для виробників натуральних харчових інгредієнтів!

IPD починає свою діяльність в Україні у секторі натуральних інгредієнтів для продуктів харчування та косметичної й фармацевтичної галузей.

Метою IPD є встановлення довгострокових торговельних відносин між українськими компаніями зі зазначених секторів та німецькими й іншими європейськими покупцями.

У секторі натуральних продуктів IPD особливо зацікавлений у таких групах товарів:

  • оброблені фрукти та овочі (консервовані, сушені, заморожені, вичавки, пюре, концентрати тощо);
  • трави й прянощі;
  • медичні й ароматичні рослини;
  • жирні й ефірні олії, екстракти;
  • інгредієнти для косметичної сфери;
  • боби, злаки, насіння;
  • чай;
  • горіхи;
  • підсолоджувачі. 

Критерії IPD для експортерів, які мають бажання брати участь у програмі:

  • компанія повинна бути на 100 % українською власністю, або ж отримувати не більше ніж 50% інвестицій із інших країн, що розвиваються, або країн, де формується економіка;
  • компанія не співпрацює з іншою компанією та не є спільним підприємством із компанією, що не розташована у країні, що розвивається, або країні, де формується економіка;
  • компанія є малим або середнім підприємством (МСП) за класифікацією Європейської Комісії (беручи до уваги кількість працівників та виторг компанії: <250 працівників, <50 млн. євро виторгу);
  • компанія немає великої кількості німецьких та європейських покупців;
  • компанія має достатній обсяг продукції для експорту;
  • компанія має англомовних працівників, які можуть реалізовувати експорт.

Процес визначення компанії для програми IPD:

  • українські компанії надсилають заповнену англійською мовою анкету;
  • IPD оцінює профіль компанії за критеріями;
  • IPD відвідує компанію та її виробничі потужності;
  • IPD визначає компанії, які підходять для участі у програмі IPD;
  • IPD та експортер підписують лист-зобов’язання, якщо обидві сторони згодні на співпрацю.

(Довідка: лист-зобов'язання є базисом і підтвердженням того, що IPD та визначені українські компанії співпрацюватимуть протягом трьох років (приблизно). З огляду на вимоги компанії, експортер може брати участь у ярмарках, навчальних турах, експортних та закупівельних місіях, запропонованих IPD. Також IPD може надати підтримку маркетинговими матеріалами, комунікацією або ж іншими засобами, які є необхідними для експортера та залежать від наявних пропозицій IPD.)

Завантажити анкету-заявку

Дізнатись більше

 

Контактна особа в ТПП України: Віра Кузнецова

(0444619807, 0672334750, vak-ier@ucci.org.ua).

Або

Звертайтеся за телефонами Центру підтримки експорту ДТПП

 ☎(056) 374-94-09 (10), пишіть export@dcci.org.ua.