Розробка дизайн-макетів

Підприємству, яке не має особистості складно пробиватися на ринку. Без належно оформленої рекламної продукції неможливе ведення ефективної рекламної кампанії та загальне розуміння специфіки роботи підприємства. Саме від якісного дизайну залежить те, як зустрінуть ваш проект, послугу або бренд, чи захочуть продовжити з ним знайомство. Чим цікавіше подати або запропонувати продукцію або послуги компанії, тим вище буде ймовірність залучення сторонньої уваги до неї.

 
 

Дніпропетровська торгово-промислова палата пропонує повний спектр послуг із розробки дизайну:

1. Розробка дизайну фірмового стилю (ФС)

Фірмовий стиль визначає індивідуальність будь-якої компанії. Це, так би мовити, її обличчя, а також її найважливіший рекламний та маркетинговий інструмент. Дизайн фірмового стилю передбачає створення цілісної концепції зовнішнього вигляду, який допоможе створити неповторний візуальний образ компанії, легко запам’ятається та позитивно впливатиме на її імідж. ДТПП надає дизайнерські послуги з розробки наступних елементів фірмового стилю:

  • Логотип – це основний елемент ФС. Він є обличчям компанії, адже викликає у клієнта асоціації з брендом, продуктом або послугою, якою він користується.
  • Фірмові кольори – обрані компанією постійні кольори, що входять у її ФС. Гама фірмових кольорів робить елементи ФС більш привабливими, такими, що краще запам’ятовуються та дозволяють зробити сильний емоційний вплив.
  • Фірмові шрифти – підкреслюють різні особливості образу ФС. Важливо знайти «свій» шрифт, який би якнайкраще вписувався в образ марки.
  • Оформлення брендбуку – повного керівництва по ФС, в якому описується концепція бренду, його атрибути, цільова аудиторія, позиціонування компанії і т.п. 

2. Розробка дизайну поліграфічної продукції

 Розробка дизайну друкованої та фірмової продукції досить складна процедура. Така продукція повинна чітко та зрозуміло візуалізувати товари й послуги рекламодавця. При цьому завжди необхідно зазначати контактну інформацію, враховуючи ФС компанії. Наші дизайнери пропонують розробити наступну продукцію:

  • Фірмовий каталог (буклет) – це буклет, який містить в собі певний тематичний матеріал, встановлений із застосуванням елементів ФС. Досить часто фірмовий буклети використовуються учасниками при проведенні виставкових заходів.
  • Корпоративна візитка – важлива складова іміджу з якої починається знайомство з компанією. Є відмінним способом залучення клієнтів.
  • Фірмовий конверт, бланк, папка, бейдж, листівка, флаєр – обов’язкові елементи ФС для проведення PR-компаній та презентацій.
  • Євробуклет – різновид листового рекламного матеріалу. Як правило, застосовують як елемент роздавальної поліграфії на інформаційних стендах виставок, на конференціях та семінарах.

3. Розробка дизайну зовнішньої реклами

Зовнішня реклама є одним з найефективніших та видовищних засобів розповсюдження інформації, так як звертається до великої кількості людей і, як правило, застосовується для рекламування товарів загального чи масового споживання. До зовнішньої реклами відносяться такі рекламні носії як:

  • Таблички на двері
  • Вивіски
  • Борд, банер, ролл-ап
  • Дизайн транспортних засобів

4. Широкоформатна продукція

У сучасному світі при просуванні своєї компанії або продукції одне з провідних напрямків займає широкомасштабний друк – завдяки можливості отримання в найкоротші терміни яскравих, високоякісних зображень різних розмірів (плакат  А3, А2, А1).

5. Розробка дизайну фірмового стилю в Інтернеті

Розробка фірмового стилю в Інтернеті – це спосіб, що дозволяє економити на рекламі та отримувати більше прибутку за рахунок впізнаваності та авторитету в своїй сфері діяльності. Якщо Ви хочете замовити створення фірмового стилю, ДТПП завжди поруч. Наші дизайнери пропонують високоякісну підготовку:

  • Дизайн веб-сайту – це їх графічний образ та стиль. Головні критерії – це зручність використання, оригінальність, відповідність тематиці і щоб все було обгорнуте в якісний сучасний web-дизайн.
  • Flash-банер – це банер, анімований за допомогою Flash-технології для створення інтерактивного контенту. Flash-банери привертають увагу відвідувачів сайту, мають оригінальний дизайн та якісну анімацію, при цьому можуть бути різного розміру.
  • Електронна листівка, лист – схожі з паперовими, але головна відмінність полягає в тому, що вони створюються за допомогою цифрових медіа, замість паперу або інших традиційних матеріалів. Виробництво електронних карток розцінюється, як дружнє до довкілля, адже рівень вуглецевого сліду значно менше, ніж виробництво паперових, бо папір не використовується у кінцевому продукті. 
  • Електронна презентація – надзвичайно популярний сучасний засіб для подання різноманітної інформації у режимі мультимедіа. У електронних презентаціях, які складаються  з комплексу слайдів, текст поєднується з графічними об’єктами, фото, звуком, відео та мультиплікаційними об’єктами.

6. Розробка сувенірної продукції в фірмовому стилі

Використання в рекламних компаніях, на презентаціях та PR-акціях високоякісних аксесуарів є дієвим інструментом для створення сприятливого іміджу та підтримки високого рівня підприємства, що обов'язково позначиться на відносинах з партнерами та клієнтами. Спосіб просування реклами за допомогою сувенірної продукції найкращим чином впливає на психіку людини, служить легкою і не нав'язливою, але дуже дієвою формою рекламного піару в наш час. Ми пропонуємо розробити:

  • Календар (квартальний, кишеньковий, перекидний)
  • Фірмові ручки, пакети тощо

7. Розробка фірмового стилю в ЗМІ

Один з найдоступніших видів реклами – розміщення рекламного модуля в періодичній пресі. Він повинен бути впізнаваним, адже, при повторному виході газети чи журналу, читач буде шукати інформацію за візуальними ознаками, тому необхідно використовувати корпоративну символіку. Наші дизайнери готові створити:

  • Рекламний модуль для розміщення в газеті
  • Фірмовий рекламний модуль для розміщення в кольоровому журналі

8. Додаткові пропозиції

  • Відновлення старих фотографій
  • Фотосесія продукції
 

Переваги роботи з нами:

  • Широкий спектр послуг;
  • Індивідуальний та позитивний підхід до кожного клієнта;
  • Поради й консультації наших фахівців кожному клієнту;
  • Розробка унікальних макетів, з огляду на всі побажання замовників;
  • Послуги професійних дизайнерів, можливий оперативний дизайн «на місці»;
  • Виконання «нестандартних» замовлень;
  • Швидка обробка запитів й оперативне виконання замовлень;
  • Ціни на наші послуги завжди залишаються на конкурентоспроможному рівні.

Наші дизайнери працюють на результат, тому мають в своєму арсеналі цілий ряд власних прийомів, завдяки яким популярність розробленої ними продукції завжди висока. Звернення до професіоналів – єдиний правильний шлях до залучення своїх клієнтів. Ми зможемо представити Вашу компанію в кращому ракурсі для широкого кола читачів – професіоналів та простих обивателів, використовуючи найпотужніші інструменти залучення купівельного інтересу.

 

Правила

Що необхідно зробити, аби замовити у нас розробку дизайн-макету?

Розробка дизайн-макету починається з заповнення замовником брифу – документа, що містить інформацію про побажання щодо структури й візуального змісту майбутнього продукту. Також в брифі замовник зазначає вподобані приклади продукції інших компаній. На основі брифу менеджер складає комерційну пропозицію, враховуючи можливості дизайнерських засобів та зазначає терміни реалізації замовлення. Як тільки комерційну пропозицію затверджено обома сторонами, починається активна робота – розробка дизайну.

Правила розробки дизайну

У розробці дизайн-макету фахівці компанії керуються правилом «Три правки»:

  • Перша правка: Коли замовляєте розробку будь-якого макету, зазначили всі свої побажання, наш дизайнер приступає до роботи. Підсумок роботи надсилається замовнику в кількох різних варіантах (для розуміння в якому напрямку продовжувати роботу).
  • Друга правка: Ви вибираєте один із прикладів, вносите побажання до шрифтів, кольорів, розташування елементів. І знову підсумок роботи висилається вам в кількох різних прикладах.
  • Третя правка (остаточна): Ви можете скоригувати розташування елементів. Дизайнер закінчує роботу з останніх змін й надсилає замовникові макет для затвердження.
При дотриманні цих простих правил, вартість послуг дизайнера буде мінімальною!
 

Наші контакти

 тел./факс: (056) 374-94-27

 e-mail:  design@dcci.org.ua

 

 

Задать вопрос: